Tarragona · Salou · Cambrils · Reus · La Pineda Platja Español Català English
Tarragona.net
Oci, turisme i cap de setmana
Hotels i Aparthotels Hotels i Aparthotels
Apartaments, càmpings i altres Apartaments, càmpings i altres
Platges i platges nudistes Platges i platges nudistes

Tarragona / Informació / Què veure i què visitar

De Garcia a Santa Magdalena

Mont-ral

Aquest itinerari fins a l'antiga ermita de Santa Magdalena travessa un típic paisatge mediterrani, amb barrancs, pinedes, cingles, roca conglomerada i vegetació perfectament adaptada al clima sec. El punt de partida és Garcia, un poble riberenc a la frontera amb el Priorat. Per arribar-hi des de Móra d'Ebre cal agafar la carretera C-12 en direcció nord. Es deixa el cotxe a la part sud del poble, a l'altre cantó de la carretera, prop de la zona esportiva. 0 km (26 m). Cal prendre de nou la mateixa carretera C-12 en direcció NO cap a Vinebre i Ascó. Poc després (km 0,67, 33 m) s'agafa una pista asfaltada, indicada amb un cartell, que surt a mà dreta i va pujant pel mig del barranc de Rec de Bas, que forma la vall. Aquesta pista travessa camps de conreu i trenca a l'esquerra pel barranc de Riguerols, on comença a remuntar amb més força (km 3,33, 87 m). Després d'uns quants revolts, i amb un pendent força pronunciat, que en un tram arriba fins i tot al 18%, s'arriba a Santa Magdalena (km 6,58, 316 m). L'antiga ermita està situada a sota d'un cingle i, al davant, s'ha condicionat una àrea de pícnic. La tornada es fa pel mateix camí. 13,16 km (26 m). Garcia. Fi de l'itinerari.   Llocs emblemàtics Barranc de Rec de Bas Ermita de Santa Magdalena Comarques:Ribera d'Ebre Distància:13.16 km Desnivell Pujada:295.0 m Desnivell Baixada:295.0 m Senyalització:Sí Durada:1 h Temes:Natura | Cultura     Criteris d´us de aquestes rutes   Veure restaurants aqui Veure hotels aqui   Font: Generalitat de Catalunya. Dirección General de Turismo / Dada d'actualització : 07/02/2008

Etiquetes: costa daurada, mont-ral, llocs d'interès, què veure i què visitar a salou, què veure i què visitar a cambrils, què veure i què visitar a tarrragona, què veure i què visitar a reus, què veure i què visitar a la pineda platja